Trött men effektiv ändå!

Kunde som vanligt inte sova nämnvärt länge idag heller. Huvudet landade på kudden kl 07.10 i morse och lämnade densamma kl 12.10!!! Studsade som vanligt direkt in i duschen för att piggna till lite. Åkte sen och tvättade bilen. Dammsög och våttorkade inuti också så nu ser den ganska skaplig ut igen! Efter nattens jobb är jag ledig till fredag och jag hoppas verkligen att jag kan vila upp mig lite under veckan för det är inget roligt att gå omkring och vara trött hela tiden man blir till och med tjurig på köpet också fast man inte vill det!!!

På återseende!

Du kan aldrig ändra på någon annan, bara dig själv. Men genom att du ändrar dig själv så förändras också din omgivning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0