Tappad plomb = stort hål i pluskan?!?!

Satt i godan ro på väg till jobbet smaskandes på ett tuggummi som vanligt! Helt plötsligt så har jag tuggat bort en plomb, känns som att jag har ett hål lika stort som Gotland i tanden nu!!! Känns inget vidare då jag är livrädd för tandläkaren!!!! Har alltid kallat tandläkarstolen för skräckstolen och det med all rätt!!! Blir sjukt svettig hela jag så fort jag kliver in genom dörrarna till tandläkaren, finns fan inget värre! Ser inte fram emot samtalet jag måste göra till honom i morgon men det är ju tyvärr nödvändigt. Ingen idé att vänta och ringa för då lär man väl få tandvärk på kuppen också!!! Har aldrig tappat en plomb förut och kommer inte ihåg när jag lagade ett hål sist! Så jag har inte en aning om vad det kommer att kosta men det är säkert skitdyrt!!!

 


På återseende från en skakig och nervig kille... :-s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0