Mulet & regn!

Slog upp mina ögon kl 13.00 och konstaterade att det var tråkväder ute. Man ska väl inte klaga egentligen då det har varit sol och fint ganska många dagar nu. Men jag klagar, jag hatar verkligen gråväder!!! Humöret sjunker ju ner till fotsulorna direkt! Men men bara att hålla ut, efter regn kommer solsken. Sitter just nu och väntar in 1 storsessa och 2 småsessor!!! Ska bli kul att umgås lite med dom innan jag åker iväg till jobbet. Kör sista natten idag och sen är det 5 sköna underbara lediga dagar som väntar! Denna ledighet tänkte jag försöka ta det någorlunda lugnt och bara njuta. Får väl se hur det går med att "ta det lugnt" då jag har lite svårt för att bara ta det lugnt men som det känns nu så skulle det vara kanonskönt att bara få göra det!!!

Kell kokkutulek...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0