Mår skit!

Nolli snodde fjärren till tvn exakt kl 19.59 för hon skulle minsann kolla på Idol! Eftersom jag är man i huset så fräste jag ju självklart ifrån direkt och förklarade att det är jag som bestämmer vad vi ska titta på, ELLER HUR!!! Man blir ju skit ynklig och känner sig som världens minsta människa när man får 2 stora (med betoning på stora) kvinnoögon stirrandes på sig som sakta men säkert borrar sig in i mina små klarblå alldeles jättesnälla pojkögon. Den elaka och bestämda kvinnostämman gör ju inte saken bättre som verkligen förklarar att det är just Idol som vi ska titta på!!!!!!!! Lyckas nicka lite försynt och väsa fram ett svagt "ok", så nu mår jag skit!!! Hur kan man som människa förnedra sig så otroligt som vissa gör? Vissa har ju ingen som helst självinsikt alls!!! Och så klagar de på juryn och säger att dom inte har någon smak för nya talanger alls. Men va faaaaaaaan, skärp er! En dövstum e ju fan bättre en vissa!!!!!

NÄR FAN SKA MAN FÅ BESTÄMMA ÖVER FJÄRREN TILL TVN???



Kommentarer
Postat av: Lena

En enkel lösning.... Köp en TV till, väl investerad engångskostnad. Alternativ två..... Använd datorn som TV. Kram o tack för senast.

2009-09-21 @ 14:28:34
URL: http://tigermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0