Att så lite gör så mycket!

Jobbat natt som vanligt, hemma och sussa vid kl 07.15 i morse. Brukar ju bara sova till kl 12.00 ungefär men idag så hände något!!!! Vaknade först kl 13.30 av att min älskade Noelia ringde och väckte mig (bättre väckarklocka finns inte). Helt otroligt att jag ens sov så länge! Gick upp och duschade för att sedan dammsuga, diska (fan vad jag dammsuger och diskar jämt :-s) och bära ner lite prylar i källaren. Efter en liten stund kom Noelia förbi och vi åkte iväg för att titta lite i affärer. När vi var klara med affärerna blev det ett pitstop på sibyllan i Gustavsberg för ett skrovmål hamburgare.  När vi fyllt våra magar gick vi ner till ekhallen för att kolla in Sofia och Mattis grabb Elliot som har börjat lira ishockey. Hur coolt som helst att se småknattarna lira hockey. Blev toksugen själv på att lira hockey och som tur är så kliver mitt lag på is fredagen den 25 September. Inte känt nåt sug efter hockeyn alls i år men idag fanns det där eller snarare det kom fram när jag såg småknattarna lira!!!! Jag vill spela NU!!!! Strax efter kl 18.00 var det dax att bege sig till jobbet igen och Noelia brummade iväg till en tjejkväll! Så skönt att hinna göra lite nytta och roligt de få timmar man har ledigt mellan arbetspassen på helgerna. Känns som man får lite helg ändå trots allt!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0