Just vaknat!

Har precis vaknat, jobbade till kl 07.00 i morse. Nu ska jag bara piggna till lite sen blir det fullt race med diskning och dammsugning av lägenheten. Sen tänkter jag fortsätta titta lite på radhus på hemnet och bara ta det lugnt. Har ju trots allt 4 st nätter till att kämpa mig igenom så lite vila behövs det allt. Det värsta är att jag ska jobba 2 st helger på raken! Bläääääääää.... Är inget stort fan av nattarbete men en viss person gör så att det går mycket enklare. Utan dig hade jag inte orkat! Tack för att du finns i mitt liv!!! Fick reda på i tisdags att vxl-tjejerna på söder skall bort vilket banar väg för mig tillbaka. Hoppas jätte mycket på att jag verkligen kommer få arbeta där igen. Då är det slut på natt arbete och vanlig kontorstid måndag till fredag som gäller. Säkert jätte många som verkligen hatar ordet kontorstid! Till er kan jag bara säga, lägg ner!!!! Det är den absolut bästa arbetstiden du hinner med så otroligt mycket då du har varje kväll i veckan fri. Du får dessutom ett socialt liv på köpet. Tänk dig själv!! Du jobbar när andra sover och vise versa! När ska man hinna umgås?

Over and out......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0