Jocke 3 Polo 0!!!

Rond 1 = Tvättning.
Rond 2 = Dammsugning.
Rond 3 = Våttorkning invändigt.

Rond 1 gick helt klart till mig Den lilla Polon hade inte ett skvatt att sätt emot när jag pulveriserade honom med högtryckssprutan! Han blev genomblöt och jag tyckte jag skymtade en tår också!!

Rond 2 var Polo lite mer listig och kampen blev riktigt jämn denna gång. Han försökte finta bort mig med ett godis papper som han försökte gömma under passagerarstolen fram . Men då man är en väldigt van brottare så lyckades jag ta nack sving på Polo och han hostade ut det sista godispappret med en jätte suck och Polo fick se sig slagen även denna rond!

Rond 3 blev rena rama promenadsegern, Polo hade inte orken att sätta emot den fuktiga trasan som gick som en virvelvind över instrumentbrädan och dörrsidorna!!!

Känner jag Polo rätt så kan det bli retur möte redan efter nästa vecka!!! ;-)

Näkemiin...

"När man är frisk vill man många saker, när man är sjuk vill man bara en sak".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0