Jag har gjort det IGEN!!!

Väldigt jobbig situation det här!!! Har ingenting att skylla på och har inga undanflykter heller, allt är mitt eget fel!! Lika bra att säga som det är! Jag har, jag har...... Usch, fan jobbigt att erkänna ju! Okej här kommer det! JAG HAR DISKAT IDAG IGEN!!!!! Puuuuuuuuuuh vad skönt nu var det sagt! Börjar nästa undra om jag är beroende av den där jäkla diskborsten och diskmedlet!!! Gud vad skönt det känns att man har kurage nog för att erkänna sina brister och svagheter!!! Vore ju kul om man kunde gå förbi köket och bara le hånfullt mot diskberget och tänka "jag diskar senare" eller "jag skiter fan totalt i det"!!!  Måste nog börja jobba med mitt inre liv för att få bukt på detta problem ;-)!!! Nog om detta livsfenomen...


Nu ska jag fixa iordning mig och åka ner till Tumba för att möta upp Noelia och följa med småtjejerna på deras dansskola. Efter det styr jag min kos mot jobbet igen! Har bara inatt och imorgon natt kvar sen är jag ledig ända tills på måndag vilket ska bli jätte skönt. Dagens pitstop blir Mc Donalds eller Donken som alla svennebananer säger på väg till jobbet. Man äter ju inte direkt nyttigt när man är på flyende fot!!!


Auf Wiedersehen!!!

Kommentarer
Postat av: Nolli

Sluta aldrig med det SNÄLLA!!!

Puss puss

2009-09-21 @ 22:26:46
URL: http://sillon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0