Hann med mycket idag! Tror jag?!?!

Idag har jag dammsugit, diskat och fixat kaninburen innan tjejerna kom hem. Noelia började genast med maten när de anlände och jag hjälpte Nadja att ta fram och pumpa cykeln så hon kunda cykla (med mig i släptåg iförandes tofflor) och leka med sin kompis en stund innan middagen. Nästa gång blir det gympadojjor eller så tar jag fram min egen cykel så man hänger med för tofflor var ingen hit! Claudia förpassade sig i soffan med laptopen i knät (hon ser ju för skön ut, syns nästan inte bakom skärmen) och spelade något spel! Nolli slängde ihop en god spaghetti & köttfärssås som smakade super! Efter middagen var jag tvungen att åter bege mig till jobbet. Känns skit tråkigt att behöva åka och jobba när De man längtat efter hela dagen äntligen kommer hem. Känns som man hejar lite snabbt i dörröppningen för att sedan skiljas åt igen :-(

Hur man än vänder sig så är rumpan bak ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0