Grrrrrrrrrrrrrrr........

Skulle hjälpa Nolli att baka bullar och muffins igår! Gick åt skogen men några bullar blev det allt. En gasspis är ju helt underbar när man skall använda gasplattorna men ugnen är ju totalt kass. Är ju totalt omöjligt att få jämn över och undervärme i ugnen. Mitt tålamod var verkligen nere på botten igår, tur att barnen var hemma så jag kunde hålla igen alla galna ord som ville smita ur min mun!!! Idag är jag åter på bra humör och skall så förbli resten av dagen.

Nadja är sjuk och hemma idag men vid gott mod ändå. Sitter och håller henne och Claudia sällskap nu när dom sitter och målar blommor och tjejer. Noelia blev ju tvungen att stanna hemma också så Claudia behövde inte heller åka till skolan eftersom hon går på 6-års verksamhet! Idag har vi bokat tvättstugan kl 12.00 så det är snart dax att ta tag i det! Vi ska också åka iväg och köpa mat till Molle samt klippa hans klor!!!


Det glada hjärtat lever längst!!!

Pēc atkalapvienošanās...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0