Upp över mina öron!!!

Idag åkte jag en sväng till Lagnö och hälsade på, var bara mamma hemma då pappa jobbade! Fikade lite med mamsen och åkte sedan in till Guldfynd i Sickla för att hitta något fint till min älskade Noelia. Efter att ha kikat runt en stund i butiken så fastnade jag för ett par örhängen som jag köpte. Bilen fortsatte sen vidare hem till Noelia och jag lämnade över min "surprise" till henne!  Hon log när hon öppnade asken med örhängena i och gav mig sen en stor kram och en jätte puss (tror hon blev glad eller så luras hon bra). Småsessorna kommer hem till Nolli idag så det blev till att fixa lite i lägenheten inför deras ankomst.  Jag grejade lite med Molles bur och Noelia dammsög och dammade. Vi hann också med att kolla lite på hemnet och hittade ett fint radhus vid Tullinge ungefär. Kollade när det skulle vara visning och det var idag kl 15.00-15.45. Vi kollade direkt vad klockan var men vi var försent ute, uret visade redan kl 15.50. Slängde iväg ett mail till mäklaren i stället för att höra om det blir någon mer visning så det är bara att avvakta. Blev ungkarlsmiddag innan jag åkte till jobbet idag, Chorizo med bröd och räksallad. Shit så gott!!!! Är fullkomligt galen i korv skulle kunna äta hur mycket som helst...

See yaaaaaaaaaaaaaaa..................




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0