Dr Tand är bokad!!!

Just ringt tandläkaren, ska dit kl 10.45 imorgon och pinas. Vill inte men måste ju!!! Blir tungt då jag jobbar till kl 07.00. Blir att åka hem och sova ca 2 timmar för att sedan ta sig till skräckstolen. Kanske är bra med lite sömn innan man ska dit. Lär ju vara galet trött efter 2 timmars sömn så man lär väl känna sig dåsig och lite avslappnad, hoppas på det i varje fall! Efter tandläkaren så får jag åka hem och krypa ner i säng igen då det blir en natt till innan jag börjar arbeta dag annars hade jag kämpat mig uppe! Vet inte vad jag ska göra imorgon natt men det det får jag reda på imorgon eftermiddag.

Till alla som hatar väckarklockan kan jag bara säga att jag ska ställa min väckarklocka med glädje varje kväll jag går och lägger mig!!!

God morgon dagen god natt natten!!! :-)


Nu ska jag sitta och skrämma upp mig själv inför morgondagens tandläkarbesök så att jag känner mig ännu ynkligare och ännu mer nervös än vad jag redan gör!!! Är fan skit skraj!!! :-s

Hej svejs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0