Bakat skridskor!

Idag har jag varit och bakat skridskorna (värmt dom för bättre passform) som jag införskaffade i fredags. Kunde inte baka dom i fredags då vi hade träning på kvällen, måste vänta 24 timmar innan man kan använda dom igen efter att dom har värmts upp! Det onda jag hade i anklarna på träningen kommer vara som bortblåst nu då dom sitter som helgjutet runt mina fötter!

Helgen varit väldigt mycket upp och ner. Ena dagen jätte bra för att andra dagen vara jätte dålig!
Var ute med LG och Sofia igår förmiddag och tog upp nät, skötte och långrev! Va helt dött, knappt ett liv. Fick max 2 kg strömming i skötten och i dom andra var det helt dött!

Ikväll börjar mina sista 3 nätter på Danderyds sjukhus, känns lite tråkigt men inget jag kan råda över.  Bara att bita (bryta) ihop och ta nya tag och blicka framåt!

Det reder sig,
sa han som sket i såsen.


Seeeeeeeeeee yaaaaaa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0