Zzzzzzzzzzzz, trött & grinig!!!

Var dum nog att jobba inatt på huddinge! Det känns nu kan jag lova!!! Är skit trött och grinig men men. Får försöka bita ihop så man inte är allt för spydig i mun mot sina nära och kära. Brukar ju som sagt slinka ut en och annan groda ur prathålet när man är på sånt här humör vilket inte är så bra alltid!

Nolli åkte iväg på en begravning på eftermiddagen och då stack jag iväg och handlade lite. Tänkte göra köttfärslimpa och servera det med kokt potatis, riven vitkål och lingonsylt till. Mums!!! Är ju skitgott så det var roligt att Nolli beställde det. Tänkte även ägna mig åt min favorit hobby idag igen vilket innebär att jag ska diska!!!! :-s Tänkte att Molle ska få det rent å fräscht i sin bur också!

Dax att sätta fart så man hinner med allt....




Tjingeling!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0