Trött men hel och glad i mun!

Kom hem från jobbet kl 07.10 i morse och landade i sängen strax därefter. Blev lite småprat med Noelia innan jag somnade. Blev ca 2 timmars sömn innan väckarklockan ringde kl 10.00 då jag var tvungen att gå upp och åka till tandläkaren. Kl 10.45 landade min skakiga kropp i skräckstolen! Fick göra 2 st lagningar i en tand. Här har man skrämt upp sig själv som bara den så kändes det inte ett skit när det borrades... När jag väl var klar hos tandläkaren så skulle jag sova minst 4 timmar till tänkte jag för att bli någorlunda utsövd men det gick åt skogen!!! Blev bara ca 1 timme så det känns inget kul att jobba natt idag för mina ögon går verkligen i kors redan nu! Får kämpa mig igenom på ren vilja inatt och det blir inga problem!

Ringde min chef på vägen hem från Dr Tand och kollade vart jag skulle jobba inatt samt vart dagtjänsten som det var sekretess på var för något. Blev som jag trodde och ville!!!! Jobbar på Huddinge sjukhus inatt och kommer även att fortsätta där men då på dagtid from nästa vecka!!!



Är dundertrött men humöret är verkligen på topp just nu!!!!!!

Good bye...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0