Mår superbra på alla plan!!!

Inte bloggat på jättelänge, måste skärpa mig! Veckan som varit har bara flygit iväg. I söndags var jag och tittade på Noelias basketmatch, hon har helt klart fått ett nytt fan i mig. Kommer garanterat kolla varje gång (om jag får) för det var skitkul! Var ledig i måndags och tisdags men börjar bli så gammal att jag inte ens kommer ihåg vad jag gjorde då... :-s I onsdags och torsdags så jobbade jag mina första dagar på Huddinge sjukhus och stormtrivs redan. Så härligt att komma hem från jobbet på kvällen och bara ha det gott och mysa i soffan ett par timmar innan man går och lägger sig, har ju som sagt inte kunnat det på länge då jag har jobbat natt. Idag fredag så är det full fart!!!! Gick upp vid kl 07.00 och hoppade direkt ner i tvättstugan och efter det ska jag på möte kl 10.00 med säkerhetschefen på Huddinge sjukhus (kommer gå bra). Sticker ner till metropolen Jönåker i helgen för en redig grabb helg så det blir till att packa lite också, ett par vänner sticker ner redan på eftermiddagen. Jag åker själv och räknar med att vara ner vid halv ett i natt! Är ju hockeynörd så jag är tvungen att träna llite innan jag åker ner. Vi är ett par stycken som träffas varje höst nere hos Uffe i Jönåker och umgås och har lite kul. I år så bli det lite pojkatigt krig under lördagen. Vi ska spela lite soft air gun, man skjuter små plastkulor på varandra som gör skitont, ibland börjar man till och med blöda om man blir träffad. På kvällen brukar det bli lite biljardspel och skitprat inne hos Uffes granne. Kommer bli en jättebra helg, brukar bli det när vi tokiga småpojkar ses!!!

 

 




Ska försöka blogga lite mer kontinuerligt i fortsättningen...




Hej hopp.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0