Både effektiv och slapp!!!

Igår åkte jag ut till Lagnö och tog upp de 2 sista småbåtarna och konserverade motorerna. Bytte även till vinterdäck på bilen! Skönt att ha det gjort så nu kan vintern komma på riktigt!!!

Idag steg jag upp vid kl 07 och bara slappade fram till lunch. Vid kl 13.30 åkte jag och hämtade Noelias småtjejer i skolan och passade även då på att svänga förbi ett radhus som ska ha visning den 25 oktober och blev helsugen!
Noelia ska svänga förbi imorgon och titta, hoppas hon tycker om det också!

Jag och barnen var hemma vid kl 15 och väntade då in Noelia innan vi begav oss in till stan och Buttericks! Nadja ska på halloween fest och skulle titta lite på lämplig utstyrsel!! Riktigt roligt att besöka den affären, har nog inte satt min fot där sen jag var i dom yngre tonåren (typ 3 år sen). Väl hemma igen blev det en kanonmiddag med stekt fläskfilé och ugnsstekta rotfrukter!

Bara lite skönt slapp kvar i soffan denna kväll, dunderskönt!!!

Imorgon är det tillbaks till verkligheten igen! Ska jobba onsdag och torsdag, sen blir det lite semester och ledigt till nästa fredag :-)





Hej svejs!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0